Ušetrí Vám vyzdvihnutie objednávky v predajni čas?

Najvýznamnejší maloobchodníci začali s tým, že online nakupujúcim ponúkajú možnosť prevziať tovar priamo v predajniach, ale štúdie ukazujú, že táto možnosť ušetrí málo času oproti nakupovaniu priamo v obchode. Vyzdvihnutie online objednávky v obchode ušetrilo nakupujúcim len 96 sekúnd v porovnaní s vyhľadávaním položiek na vlastnú päsť v kamennom obchode. V niekoľkých prípadoch to trvá dokonca dlhšie.

Zákazníci strávili v obchode priemerne 5 minút a 24 sekúnd, keď sa pokúšali vyzdvihnúť svoje online objednávky. Tí, ktorí nepoužili funkciu vyzdvihnutia v predajni, strávili v obchode priemerne 7 minút. Niekoľko predajní uviedlo, že jedným z dôvodov, prečo ponúkajú v predajniach vyzdvihnutie online zásielky, je zaručiť zákazníkom, že pôjdu do obchodu a môže ich zaujať ešte aj nejaký iný tovar. Neustále hľadajú spôsoby, ako zlepšiť služby pre ich zákazníkov. Najdôležitejšie je investovanie do správnej technológie, ktorá spája podnikové systémy vo všetkých bodoch dotyku. Musíte byť schopní spojiť inventár Vášho obchodu so všetkými obchodmi a webovými stránkami, rovnako ako zdieľať Váš online predaj s Vašimi predajňami a predaj v obchode s Vašimi webovými stránkami. Riešenie založené na cloudovom systéme Vám umožňuje centralizovať všetky Vaše dáta, aby ste mali k dispozícii zásoby s viacerých reťazcov, mohli spravovať údaje o produktoch a vytvoriť jediný prístupný bod pre zákazníka.

Zatiaľ čo 77% maloobchodníkov zaradilo viditeľnosť zásob ako najdôležitejší bod, iba 25% maloobchodníkov má vo svojich predajniach presné zásoby. Technológia rádiofrekvenčnej identifikácie (RFID) umožňuje viditeľnosť zásob manažérovi obchodu, spolupracovníkom v obchodoch a prepojeným zákazníkom. Môžu tak získať presný prehľad o umiestnení a dostupnosti produktu v reálnom čase. Aktuálne údaje o zásobách sú rozhodujúce pre zlepšenie celkovej spokojnosti zákazníkov, lákajúc ich k návšteve miestneho obchodu, kde je Váš produkt na sklade, a samozrejme zabezpečiť, aby bol skutočne dostupný, keď sa tam dostanú.

Ako maloobchodný predajca, je jednou z najväčších výhod, ktorú máte v porovnaní s online predajcami, pomoc v obchode, ktorú môžu poskytnúť Vaši spolupracovníci. Vybavení správnym tréningom, nástrojmi a informáciami, môžu Vaši spolupracovníci v obchode urobiť pre zákazníkov pozitívnu skúsenosť. Mali by mať vedomosti o všetkých aspektoch Vášho programu na prevzatie v obchode a mali by byť schopní pomôcť zákazníkom v každom kroku procesu. S náležitým tréningom a podporou môžu pracovníci v predajni pomôcť úspešnému vyzdvihnutiu v predajni, pomôcť ovplyvniť pozitívne skúsenosti zákazníkov, zvýšiť predaj a zvýšiť lojalitu zákazníkov.

Rozloženie obchodu a značenie tiež zohrávajú dôležitú úlohu v tom, aspiradora electrica, aby proces vyzdvihnutia v obchode bol čo najpríjemnejší. Musíte zvážiť umiestnenie určených priestorov, kde môžu zákazníci pohodlne vyzdvihnúť nákupy. Umiestnenie do zadnej časti obchodu môže mať najväčší zmysel z hľadiska predaja ďalších produktov, táto stratégia však odradí väčšinu zákazníkov. Očakávajú, že budú môcť rýchlo a ľahko vyzdvihnúť objednávky v prednej časti obchodu bez toho, aby museli prechádzať cez polku obchodu. Dobre umiestnené značenie by malo pomôcť zákazníkom na miesto odberu od momentu, keď vstúpia do obchodu, a malo by obsahovať jasné pokyny, aby bol proces čo najefektívnejší. Mali by ste tiež zvážiť pridanie označených parkovacích miest s vhodným označením pre zákazníkov vyzdvihnutia tovaru v obchode, aby mohli rýchlo vystúpiť a odísť. Môžete zákazníkov odmeniť aj zľavovými kupónmi, na komplementárny tovar.